There was an error in this gadget

Sunday, January 29, 2012

Spider Gergasi


Cube korang bayangkan..masa korang nk g tdur..tibe2 de satu makhluk anek kat corner bilik korang..
so korang pun bka lampu..n then..korang tnampak sejenis makhluk Tuhan yg sgt besar mcm gmbar kat bwah nie..msti rsa nak lari je kan..kalau bnatatang nie mlompat scara mgejut kat atas kite..naya kite geng..slamat saiz labah2 kat bawah nie bukan bsar sgt..tjuk post je gempak...nak bagi korang rsa gerun skit..hahaha..korang macam mna pulak?bgi ak..ak mmg fobia lh skit ngan binatang nie...lbih2 lgi klau dye mrayap atas kite..eheeeeee...siyes tkut doe..kalau yg kcik tu ok lgi..klau yg saiz bsar tapak tgn..seram doe..pe mcm bsar x labah2 kat bwah nie?






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...